U nas kawa jest zawsze świeża!

Reklamacje i Zwroty w Sklepie Palarni Kawy w Jeleniej Górze – Gwarancja Satysfakcji Klienta

Reklamacje i Zwroty w Sklepie Palarni Kawy w Jeleniej Górze

1. Wprowadzenie

Dbamy o to, aby nasze produkty spełniały najwyższe standardy jakości. Jeśli z jakiegoś powodu nie jesteś zadowolony z zakupu, zapoznaj się z naszą polityką reklamacji i zwrotów.

2. Reklamacje

Jeśli otrzymany produkt jest wadliwy lub niezgodny z opisem, masz prawo do reklamacji. Oto jak możesz zgłosić reklamację:

  • Krok 1: Skontaktuj się z nami poprzez e-mail na adres aromacafesklep@gmail.com lub telefonicznie pod numerem 575415799
  • Krok 2: Przygotuj informacje dotyczące zamówienia (numer zamówienia, nazwa produktu) oraz opisz problem.
  • Krok 3: W miarę możliwości dołącz zdjęcia ilustrujące wadę.

Reklamacje rozpatrujemy w terminie 14 dni roboczych od daty otrzymania zgłoszenia.

3. Zwroty

Masz prawo do zwrotu zakupionych produktów w ciągu 14 dni od daty otrzymania zamówienia. Aby zrealizować zwrot, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

  • Krok 1: Skontaktuj się z nami na adres aromacafesklep@gmail.com, aby poinformować o zamiarze zwrotu.
  • Krok 2: Przygotuj produkt do zwrotu. Upewnij się, że jest w oryginalnym stanie, nie był używany i jest odpowiednio zabezpieczony.
  • Krok 3: Wyślij zwracany produkt na adres: ul. Plac Ratuszowy 30 58-500 Jelenia Góra. Koszty przesyłki zwrotnej ponosi klient.

4. Zasady Zwrotów

  • Zwrotowi podlegają tylko produkty, które nie były otwierane ani używane.
  • Zwrot środków zostanie zrealizowany w ciągu 14 dni roboczych od otrzymania zwróconego produktu.
  • Środki zostaną zwrócone na konto, z którego dokonano płatności.

5. Wyjątki od Polityki Zwrotów

Nie przyjmujemy zwrotów w przypadku:

  • Produktów, które były otwarte lub używane.
  • Produktów, które zostały wykonane na specjalne zamówienie klienta.

6. Kontakt

W razie pytań dotyczących reklamacji lub zwrotów, zachęcamy do kontaktu z naszym zespołem obsługi klienta pod adresem e-mail: aromacafesklep@gmail.com

Dziękujemy za zakupy w naszej palarni kawy! Twoje zadowolenie jest dla nas najważniejsze.